event_eventpersonal_1

Eventpersonal & Bemanning

Vi har professionell eventpersonal som hjälper till med bemanning av din marknadsaktivitet eller interna tillställning. Du kanske behöver personal till en mässmonter, värdinnor/värdar vid en mottagning på ert kontor, tomtar till er julfest, sampling av flyers eller annan förstärkning som kompletterar er egen personal vid era events.

Våra medarbetare är medvetna om vilken stor betydelse de har för att bidra till ett framgångsrikt genomförande, och de är självklart valda på grund av deras förmåga att leverera just detta.

Hyr er eventpersonal från oss!

Aktiva Event är en medelstor byrå med stora ambitioner. Vår målsättning är inte många kunder, vi vill istället leverera de bästa lösningarna till våra kunder. De ledord vi lever efter är service, kreativitet och kostnadseffektivitet. Vi har hunnit samla på oss mycket erfarenhet om vår bransch sedan starten år 2000, och vi delar gärna med oss till er. Genom åren har vi jobbat med både små och stora uppdrag över hela världen. Ett professionellt och kostnadseffektivt genomförande är en självklarhet för oss. Anlitar ni vår personal kan ni vara säkra på att ni får det ni behöver.

Vill ni få reda på mer om hur vi och vår personal kan hjälpa er får ni gärna kontakta oss. Vi nås på telefon: 08-564 606 80 eller mail: info@aktivaevent.se.